OneRepublic - Say (all I need)

Åkte in till stan vid halv 7 , mötte Sofia vid 7 :)
Jag följde med henne till donken där hon åt :)
Sen gick vi till stadshuset och satte oss vid vattnet :)
MYS !
haha Men det kom ju en lite skum ordnings vakt ;)
Har typ aldrig träffat en sån där förut xD
Började prata om att bada och om vi skulle festa o skit :P haha
Han va inte så gammal som nu kanske förstår ;)
haha xD
Va hemma igen runt kvart i 10 :P
Gick och hämtade min tvätt i tvättstugan :P vek ihop den och la in den i garderoben där mina kläder hör hemma ;)
Men det är väldigt sällan dom ligger där :D haha  ..
Sen fick jag lite damp .. började städa överallt ..
blev helt tokig :P

Men nu ser det betydligt bättre ut, finns fortfarande lite saker framme. Dom åker väl bort en annan dag xD
Men imorgon ska jag dammsuga xD haha !
På kvällen ska jag till Pelle och käka middag, fan skönt att slippa laga mat för en gångs skull :D haha!

Det är så mycket tankar och känslor just nu, vet inte riktigt vad jag ska göra =/
Känns rätt jobbigt  ..
Men kan ju bjuda på en låt som jag lyssnar en del på nu :D Tycker den är super bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0