och åter igen penicilin

Orkar inte berätta här vad det är för skit jag har för jag vet inte ens själv :S
Men penicilin i en vecka nu =/
Skit jobbigt och blir jag inte bra efter det måste jag göra enriktigt utredning ..
Idag har jag röngtas ( fan vet inte hur det stavas aja) och tagit 100 prover blodprover :P
Nej inte riktigt men nästan ..
Och dom hittar inget fel , bara jag som känner det.
Läkaren såg lite orolig ut, när han inte hitta något..
Det kan tydligen vara allvarligt  ..
Men vi får hoppas att penicilinet hjälper mig annars måste jag tillbaka och då lär det inte bli roligt =/

Väskan är nästan packad och för första gången sen jag flytta härifrån så känns det jobbigt att lämna stället.
Det har varit riktigt skönt och mysigt att vara här den här gängen :)
Kommer nästa sommar oxå :D hihihi !

Morfar är välrdens gulliagste han blev så orolig när jag ringde o berättade.
Och jag får ju inte anstränga mig alls nu måste andas lugnt hela tiden annars gör det skit ont =/
så han sa amen jag hämtar dig vid stationen så slipper du bära din väska oså :)
haha :D härligt :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0