knas knas

Nu förtiden känner jag mig glad :)
Lättad som om allt jobbigt bara är förbi :)
eller allt o allt mitt liv kommer aldrig bli på topp (många vet varför inget jag berättar här).
Men det är väl bra bra det bara kan bli o det andra lär man sig leva med tyvärr :P

Jag skrev förut att jag och pappa skulle ut och äta :)
det gjorde vi :)
riktigt mysigt faktiskt, skönt ibland att komma iväg med pappa ensam för en stund.
det är ju alltid så himla mycket liv och väsen här!

Fick dock lite skumma sms av en viss person, känner mig fortfarande som ett frågetecken över dom :P
Vet inte riktigt vad jag ska tro längre, trodde vi bara va vänner :S
Ibland är det allt bra knas :S haha :D
Men men jag bryr mig inte så mycket, vill inte ha något förhållande nu.
Vill bara kunna leva, känns mig fri jag är en sån person. Jag trivs oftast inte speciellt bra i förhållanden.
haha men missuppfatta mig inte, för jag trivdes med Stefan.
Så tro inte att jag satt och snacka blaj om det :)

Nu är det bokat och klart, kommer hem på lördag 11:32 går tåget härifrån och är i sthlm 15:50.
Ska bli skönt att komma hem :)
Bara 3 dagar kvar här nu :) nedräkningen kan börja :D ..
Men den här gången har det än så länge gått rätt bra att vara här, jag kanske behövde en paus från allt.
Kan ju vara så ibland :)

Funderar på att läsa lite ur boken Skugga av Karin Alvtegen innan jag somnar :)
får se :)

god natt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0