Kan det verkligen göra så här ont?

Jag vet inte hur jag ska göra för att komma vidare.
Alla vet vi att kärlek gör ont, men jag visste fan inte att det skulle göra så här ont.
När jag va med dig kände man sig så viktig för någon, du var viktig för mig.
Jag såg på dig och då såg jag inte såeciellt mycket, jag såg min pojkvän som jag älskade för den han var.
Men nu, nu ser jag så mycket mer, jag ser den mest perfekta och underbaraste killen i hela världen och tittar jag mig omkring nu så känns det som om man aldrig kommer hitta någon igen som är som du.
Lika perfekt för mig som du varit!
Jag vill bara ringa dig, höra din röst. Verkligen få berätta hur mycket du betydde för mig.
För du var verkligen allt för mig, ALLT.
Just nu känns det som om sorgen aldrig kommer försvinna, saknaden som finns inom mig!

Jag lyssnar om och om igen på låtarna vi alltid lyssnade på och speciellt adore U.
Du hade aldrig hört den förut.
Allt som sjunger där va så jag kände för dig och vi pratade om det, jag ville ha dig vid min sida föralltid och du sa att du aldrig skulle låta mig gå heller. Men det var precis vad du gjorde, du släppte mig !
Nu känns det som om man aldrig kommer kunna öppna sig för någon igen..
Jag vet att jag låter negativ men det är så jävla svårt allting just nu.
Hur fan ska jag orka?
Kvällar och precis när jag vaknar det är värst ! Det är så man har som mest tid att tänka :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0