Jag trodde att jag visste ..

Igår när allt hände stod det klart i mina ögon att jag inte ville släppa taget ..
Jag trodde jag visste det. Känslan va så stark.
Visst älskar jag dig men inte på samma sätt. Inte längre =/
Just nu vill jag bara ha ett avslut ett riktigt avslut.
Dina saker ska ut bort från mitt liv.
Jag vill inte det här längre.
Men jag vill absolut tacka dig för en av de bästa tiderna i mitt liv.
De mysigaste stunderna med dig.
Den känslan du gett mig har jag aldrig känt förut.
Men det är över nu.
Alla våra prat alla våra stunder tillsammans har verkligen betytt mycket för Stefan det ska du veta.
Att det skulle sluta så här var inte vad jag ville.
Men det är bäst så.
Jag känner inte kraften eller längtan längre, jag sa det till Nina idag.
Jag sa att jag inte trodde att jag ville längre.
Och det är sant, ju mer jag tänkte på det desto tydligare kände jag det. Jag vill inte mer.
Jag uppskattar din tillit du haft för mig.
Du var den absolut första jag kände så här för. Men vi hade inte rättvis början jag förstörde den jag vet det.
Och hur mycket jag än älskade dig visste jag hur mycket det hade sårat dig.
Och jag kunde inte ändra på något, ingenting även fast jag önskade det !

Tråkigt att allt ska ha ett slut, men det är för bådas bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0