Inte likt mig

Jag har så sjukt svårt att somna nu på nätterna, jag bara vrider och vänder!
Tankarna bara snurrar runt i huvudet.
Det är så jävla jobbigt.
Vaknade typ nyss, och jag måste erkänna att just nu gör det ont, ont i hjärtat.
Men inte som igår när jag vaknade, verkligen inte.
Kan inte riktigt förklara på vilket sätt.

Men när vi var tillsammans och vi pratade om att du skulle åka bort, så sa du men vi kan smsa och prata i telefon.
Du lät mig då vara en stor del av ditt liv, men inte nu.
Jag tror det är de som känns jobbigt. Jag bryr mig ju fortfarande om dig.
Jag vill veta hur det går för dig, jag vill veta vad du gör.
Men nu har jag slutat smsa dig, den dagen du vill ha dina saker får du allt ta att höra av dig.
För nu måste jag släppa dig och försöka gå vidare :)

Men du har en speciell plats i mitt hjärta och jag glömmer aldrig dig!
Saknar oss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0