Igen ,

Så sitter jag här igen, känslorna bara tar över.
Gråten i halsen, saknaden är enorm..
Känna din värme mot mig när man ska sova, när det är trångt i sängen så trångt att hur man än vänder sig så rör man vid dig. Det som då kunde kännas jobbigt men som nu bara är en stor saknad.
Jag älskade verkligen dig av hela mitt hjärta.
Allt som hände med dig alla känslor alla dagar och nätter vi träffades det är ingenting jag ångrar iaf.
Någonting jag är så otroligt lycklig över. Jag var nog den lyckligaste tjejen i hela världen när jag var med dig.
Jag vill fortfarande inte ha dig tillbaka, det är över nu och det är verkligen bäst så, tyvärr.
Det hade inte funkat i längden det vet vi båda om, synd bara att det skulle sluta så här.
Ditt namn står fortfarande i mitt hjärta och jag kommer ALDRIG glömma oss aldrig någonsin.
Men jag måste komma över allt, speciellt alla minnen för det är som som skaver nu.
Det gör inte lika ont inom mig, nästan inte ont alls.
Men jag ser dina saker här, och jag kan känna lukten av dig.

Usch jag vet inte vad jag ska säga, jag känner mig tom.
Tom på ord.

Stefan Viking Grönlund du var allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0