Hemma igen men väskan är packad :)

Kom en för ungefär 1 timme sen lite drygt.
Har bara packat upp väskan och ner med nya saker i en större väskan :)
Imorgon bär det av mot Varberg med Thanh :)
Det blir nog riktigt mysigt :)

Jag tänker tillbaka en vecka o inser att för en vecka sen så skulle jag med o kolla när stefans familj skulle flyga luftballong. Tänk vad saker ändras snabbt.

Men jag mår faktiskt rätt bra idag :) det gjorde jag igår oxå.
Men sen kommer det tider då man bara bryter ihop tyvärr..
Jag hoppas att det blir ändring på nu när vi drar till Varberg :) haha :)
Vi ska ha så jävla kul !
Bara få glömma allt :D
haha

skriver nog något mer inlägg inatt eller imorgon :)
Nu ska jag o Nina dra ut :)

Tjingeling <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0