Hatar att känna sig beroende!

Ja jag hatar verkligen att känna mig beroende av personer!
Som nu är jag as beroende av en viss person, förstår inte varför..
Måste lixom intala mig själv att inte höra av mig oså!
Måste fan lära mig att släppa taget helt nu, trodde jag hade gjort det ?!

Nej det funkar inte ..

Som de flesta vet så klippte jag mig i måndags och idag är första dagen jag börjar känns mig bekväm med det :P
Tycker inte om att ha det helt utsläppt ännu men bara lite hår får sitta uppe med några hårnålar på huvudet är jag nöjd :D haha!
Nu har jag precis duschat och plattat mitt hår :)
ska börja klä på mig lite kläder, men det känns som om att det inte spelar någon rol vad man sätter på sig det kommer va för varmt ändå :P haha  ..
Aja jag får väl se vad jag hittar !!

Ska ju på middag hos Pelle och hans familj , hans mamma kommer och hämtar mig om exakt en timme :D
Så jag har ju gott om tid ;)

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0