Hänger inte med längre!

Tiden går FÖR fort !!!
Jag hänger inte med längre, bara sommaren har sprungit iväg och det värsta av allt är att jag vet inte ens vad jag har gjort i sommar? :O Jag har 3 veckor kvar nu tills skolan börjar! Dom 3 veckorna kommer vara borta så fort jag blinkar typ (A) haha .. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra de veckorna, ska iaf ha jävligt kul xD haha ..
Men gud vafan har jag gjort i sommar? :O Va läskigt  ..
hm .. asså okej jag vet vad jag gjort men det känns ju inte som om det tagit så mycket tid?
haha, aja ..

Vaknade vid 12 idag utav att telefonen ringde, jag som ändå stängt av ljudet!
Trodde inte jag skulle vakna utav den då, men det gjorde jag visst -.-
Somnade ju inte förens typ halv 5 imorse? Det va helt ljust o det började bli varmt!
Asså okej, jag gillar sommar och sol, men jag vill gärna ha kalla nätter..
Jag sover 1000 ggr bättre då!
Dessutom så blev det bra väder precis när jag började äta mitt penicilin, så det va ju verkligen tajming!
Jag får ju fan inte va ute i solen :P haha !
Aja sista dagen idag :D Känns faktiskt jävligt skönt :D
Slippa den där äckliga skiten !!!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0