GOKART :D

Fy fan det va är kul med gokart asså !
shiiiit :D hahaha  ..
Det gick faktiskt rätt bra för mig :) trodde aldrig att jag skulle köra så snabbt :P
Men det blir många sladdar :D haha ..
sen råkade jag tvärnita i en kruva och körde en bit ut i kanten men inte ut i däcken på sidan utan i leran :P
haha så det skvätta överallt :D herregud va mina kläder såg ut :D
Inte nog med det näst sista varvet råkar jag köra rakt ut i däcken (alltså banans linjer) när jag skulle svänga för kurva va så jävla snäv :P haha och där blir jag fast det kom en kille som jobba där och hjälpte mig (a)
sen fortsatte jag köra. Men när jag och pappa är klara o tiden är ute så får vi reda på att ingen av oss fick den sista varv tiden .. alla frågar sig då varför? och gissa vad :D ? haha
Jo för Nathalie råkade köra rätt in i sladden till tidtagaruret när hon körde in i däcken :D hahaha !
Så jävla lyckat xD en vafan ofta man sätter den sladden där i den svåraste kurvan på hela banan?
haha dom får skylla sig själva :D Men kul som fan va det :D haha
Ah juste sen fick jag besök i ögat oxå ;) hade inte det där hjälm skyddet nere vafan nu det heter så det flög in en sån där mini fluga i ögat .. Linda tog ut den när vi kom hem (a) sen har jag sköljt med ögondroppar och med vatten men jag har faktiskt fortfarande lite ont :P
Blir kanske bättre sen när jag sover så ögat får vila lite :D hihi

När vi kom hem spelade vi Yatzy :) det va riktigt länge sen jag gjorde det :)
Jag, pappa, Linda, Jonatan och Thea :) riktigt mysigt :)
Gissa vem som vann :D ?
JAAAAG :D haha :)
Jag fick både bonusen och yatzy men lillebror låg mig i hälarna ;) jag hade 277 och han kom 2:a men 266 ;)
sen minns jag inte vad dom andra fick eller jo pappa fick 177 ;) och han kom sist :D haha !
Äsch ibland har man tur xD

Imorgon ska jag va nere i stan 14:15 och ska träffa en gammal kompis :)
vi ska väl gå runt en stund sen kanske vi sätter oss och fikar någonstans :)

På kvällen kommer det folk hit så vi ska grilla oså :P Kanske inte så super kul för mig.
men jag kan ju alltid kolla på film eller läsa en bok eller något annat :)

Sen är det bara fredag kvar sen åker jag hem :) fan va skönt det ska bli :D

Juste jag glömde ju berätta att jag va ute o jogga idag :)
det blev ungefär 3,2 km :) Thea cyklade med mig :) haha :D
Hon verkade lite trött när vi kom tillbaka men jag tyckte hon va duktig som kämpade på :) i alla upp och nerförs backar ;) haha. Hon är ju faktiskt bara 5 :) eller hon fyller 6 år om ungefär 2 veckor :) hihi

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0