Fy fan ..

Ibland är det ju bara så jobbigt men saker och ting.
Att vara så rädd så man aldrig slutar skaka.
Nej usch den känslan hatar jag, idag va en sån dag då tårarna bara vägrar att sluta rinna..
Det finns dom som verkligen stötta mig idag och jag måste tacka. Det betyder verkligen mycket för mig!

Stefan, jag älskar dig och jag menar verkligen vartenda ord jag säger till dig.
Jag förstår dig nog mer än vad du tror. Jag önskar att hela situationen såg annorlunda ut.
Men jag kan inte släppa taget, inte nu och förhoppningsvis inte sen oxå.
Jag älskar dig så mycket att det nästan gör ont. Allt som hände idag gjorde så jävla ont, känslan och tanken.
Jag hoppas det kan bli bättre igen ..

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0