Finns mycket att säga

Hm vi är iaf i Varberg nu :)
Känns skönt :) en riktigt mysig stad faktiskt :P

Känner mig stolt vi va ute o joggade idag :) int e likt mig sen har vi cyklat en jävla massa sen igår :P
B¨de jag o Thanh har ont i rumpan men det får man ta :)

Jag har tänkt en del de senaste dagarna och det finns en del jag skulle vilja skriva nu.
Men jag gör inte det.
Inte just nu, känner att jag vill prata med Stefan om det först känns inte rättvist att få läsa om det i min blogg om han nu ens läser :).
Så jag håller det för mig själv. Det står redan en massa andra saker.


haha

Nej nu har vi kollat på 2 filmer eller rättare sagt jag har .

Thanh somnade ju efter ett tag in i den andra. Jag ska nog iag försöka sova nu :)

det kan behövas :)


puss godnatt <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0