Borta bra men hemma bäst?

Jag vet inte om det uttrycket stämmer ..
Asså ibland gör det ju de, men på något sätt så är ju Varberg mitt hem oxå :)
Det är där min familj finns.
Och den här gången har allt fungerat jättebra för första gången :)
Men ändå skönt att va tillbaka i Stockholm igen :)
Jag är ju van vid att bo ensam och kunna göra precis vad jag vill äta vad jag vill och när jag vill osv :)
haha :D
Just nu är jag bara helt sjukligt trött..
efter hela min penicilin kur under dagen, en åksjuketablett och en otroligt lång resa så blir man jävligt trött xD haha :D
 
aja , ska sluta babbla xD
Måste bara säga hur GLAD jag blev över Ninas telefon samtal idag :)
Hon är i Turkiet och det är riktigt tomt utan henne hemma, och jag saknar henne som fan :(
Men nu är det bara en vecka kvar ;) haha :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0