Blir galen ?

Asså mitt penicilin är inte bra mot mig :S
Ena sekunden är jag skit glad och andra sekunden vill jag bara dö typ !
Och dessutom smakar det skit !
Just nu är jag skit arg :S utan anledning !

trött på allt och alla ! finns vissa som inte ens gjort något som jag bara hatar för tillfället :(
Förlåt :(

Kvällen :
Jag träffade Sara i stan :) vi hade skit kul :) va verkligen jätte mysigt !!
haha självklart gjorde vi bort oss ett antal gånger :) men det får man ta när man är med henne :)
men det va elt stört kul när vi satt på en resturang och hon pratade i telefon så jag fick beställa :P
Jag- 2 stora cola
servitrisen nicka och sa något jag inte uppfatta
så jag bara nickar sen går hon iväg.
En stund senare kommer hon tillbaka med 2 öl
Servitrisen - här har ni 2 störa stark.
Jag och Sara bara kollar på varandra och börjar asgarva :P
Ingen kollade leg eller något :S
hel knas kärring det där xD haha

Sen träffade vi Fredrik :) vi gick runt :)
fixade lite saker :)
och sen satte vi oss vid vattnet vid stadshuset :) MYS!
sen åkte vi till slussen eftersom Sara skulle med Nacka bussen och hon hittar ju inte själv här ;)
Sen mötte vi A ett tag, lika konstig som vanligt ..
men men !

En toppen kväll iaf :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0