Bästa tiden

Du förgyllde mina dagar och jag var riktigt lycklig för en gångs skull.
den 24 juni - 12 juli har varit perfekt.
Vi hade två bråk det första bråkdet klarade vi ut rätt bra och allt kändes okej efter.
Men nu det sista bråkdet förstörde allt, jag tror vi båda fick mycket att tänka på.
Jag kan inte säga att jag inte älskar dig längre för det gör jag ju.
Inte alls på samma sätt längre.
Mest en sorg och saknad.
Men det går över snart. Just nu vill jag bort härifrån alldeles för mycket minnen av dig hemma hos mig.
Vi var ju faktiskt mest här så det blir ju så.
Men på måndag drar jag sen kommer jag hem på onsdag kväll och sen åker jag igen på torsdag morgon så det blir bra :)
då får man lite tid att tänka och jag slipper vara ensam på nätterna, slippa se allt som påminner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0