Vad har hänt ?

Du som va min bästa vän i nästan 3 år, du som alltid fanns där ..
Nu är det inte så längre, visst vi började olika skolor då kan man väl förstå att det blir så.
Men nu pratar vi knappt längre. Och nu börjar jag höra folk säga att du har förändrats ..
Va fan skärp dig du som alltid sa åt mig att våga stå upp för mig själv ! Jag fick aldrig dölja mig själv .
Men vad gör du nu ?
Du har begått det största misstaget på denna jord ! Du hade allt ! Du slarvade bort det, du slarvade bort ALLT !
Just nu så skäms jag, jag skäms för vad du gjorde och hur du gjorde det. 
Men jag glömmer aldrig allt du lärt mig, och jag glömmer aldrig den underbara person du är när du är dig själv JW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0