TRÖTT !

Jag är så jävla trött idag, det finns inte !
Jag gick upp vid 6 imorse jag tvingde upp mig ur sängen för att jag hade italienska på morgonen och jag tycker verkligen att det är dötrist så jag brukar faktiskt inte gå dit trots att jag borde. Men idag gjorde jag det *STOLT*
Men det var en sjuuuukt seg dag trodde fan aldrig att den skulle ta slut !!!
Men jag slutade 15:05 för mig är det faktiskt sent jämfört med mitt hösttermins schema. Men nu kommer 2 ännu jobbigare dagar i rad. Imorgon har jag iallafall lite sovmorgon jag börjar 9:40, men tyvärr så slutar jag 16:15 USCH!
Min senaste dag förra terminen va typ 15:20 alla andra dagar sltade jag runt 14 så det är verkligen skillnad för mig nu. Inte alls roligt.
Men jag ska kanske inte klaga, finns dom som har det värre eller jag kan ju iallafall hoppas på det :D

Nu ska jag sitta här och tråka mig genom kvällen (rätt skönt faktiskt höhö)
Ska försöka lägga mig tidigt idag har blivit lite sent nu de senaste kvällarna, jag behöver mycket sömn ;) ..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

bra jobbat av dig att du gick på italienskan :)

2008-01-16 @ 00:52:48


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

hihi ..
I konw :D
Im really proud :D hahah(L)

2008-01-16 @ 20:28:37


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0