Time to sleep

Nu är det dags att försöka sova iallafall,
Jag har börjat få stora problem med att somna jag brukar inte ha det. Skit jobbigt men kommer in i sånna perioder imellan åt.. Någon som har något tips ? Inga sömntabletter då vaknar jag väl aldrig när väckarklockan ringer ;)
Jag sover ju bra när jag väl somnar :P haha ..
Hur som helst så får ni en låt till idag :)
Bara för att jag är så snäll , nej men för att jag satt och kollade vad jag hade för låtar på mitt minneskort i luren och då upptäckte jag en himla massa gamla låtar. Jag hittade dock inte den här men jag minns att vi lyssnade väldigt mycket på den och varje gång jag hörde tänkte jag på min dåvarande typ pojkvän .. Först kunde jag inte komma på vad låten hette så jag skrev en bit av refrängen till Katja och då sa hon Utan dina andetag , hon bara jaha den med Kent jag ba nej jag vet att det var någon annan som sjöng den. Så jag ringde genast upp Nina och då kom jag på att det var något med Åkerlund och det tog inte lång tid innan Nina sa Axel men vi kopplade först inte ihop hela namnet men sen kom jag nog fram till att det var Axel Åkerlund. Jag hade rätt :) Så tack för eran hjälp
Jag tycker den låten är så sjukt fin, speciellt den här versionen. Den väcker minnen, jag glömmer aldrig H. Låten kommer jag alltid koppla ihop med dig <3

Sov så gott nu allihopa :) Jag ska försöka ta mig upp senast 7:30 så jag kanske slipper stressa för en gångs skull

GOD NATT


Kommentarer
Postat av: paintedlove

ja man får ju alltid hoppas ;)
ha en bra dag :)

2008-01-29 @ 09:18:18


URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0