Storstädning !

Idag skulle jag börjat 8.10 men jag orkade verkligen inte, det skulle aldrig funka att gå upp så tidigt så jag sket i det. Bestämde att möta Yassine runt 8.50 vid stora mossen så jag kunde hålla honom sällskap medan han väntade på syv.
en började jag matten 9.40, fan va jobbigt det är jag fattar fan ingenting , haha men men. Efter 1 timme och 20 minuter fick vi lunch, sen skulle vi ha matte igen. Så sammanlagt blev det 2,5 timmars matte idag. Det är inte direkt skojj ska jag berätta för er. Tur att det var sista tisdagen med höstens schema.Men sen slutade vi för att vår engelska lärare Joan inte var i skolan. Så jag slutade 12:40 det var jävligt skönt :D haha ..
Sen åkte jag och Katja hem till mig, det var dags för stor städning !!!!
Jag blev helt galen efter ett tag orkade inte se på röran längre. Så medan Katja satte sig för att äta rev jag ut alla kläder ur mina garderober haha ni ska få se en bild någon annan gång då alla kläder ligger på golvet ! Och sen vek jag ihop allting så det blev fina små högar av lite allt möjligt. Så nu ligger de på sin plats fint i garderoberna. Härligt att titta på :) . Sen ryckte Katja in och hjälpte mig att plocka undan alla små saker och smink och allt det där ni vet att tjejer äger !? haha :)
Så det tog sin lilla stund, när allt var bort plockat så tog jag fram dammsugaren och dammsög alla ytor haha :D ..
Jag vet fan inte hur lång tid allting tog .. haha men kanske 2 timmar max och då ska ni veta att jag bor på 20 kvm haha :D
Det blir lätt stökigt när man bor ensam ..


Sen kom min pappa hit och hälsade på mig runt halv 7, han kom hit för att lämna min dator som varit på reparation i en evighet så skönt att äntligen få tillbaka den :) hihi .. 
Sen så fick jag mina julklappar :)
Jag fick en parfym, en hårtork, ett presentkort på HM så nu kan jag äntligen köpa nya underkläder :) hihi och sen fick jag en kalender ( alltid bra att ha i skolan). 

Nu ska jag nog sova om en stund,
Så jag hoppas att ni får en god nattsömn :) haha
God natt sov gott <3


Kommentarer
Postat av: Katja

var så lite så :D det behövdes, hiih
(L)(L)

2008-01-09 @ 19:03:23


URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha
..
iknow :D
(L)(L)

2008-01-10 @ 23:31:02


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0