Skola igen ..

Fy fan vad seg jag var i morse !!
Jag hörde inte ens min väckarklockan utan i sömnen har jag tryckt på snooz typ 4 gånger ..
Men som tur va4r hade jag bett pappa att ringa mig o kolla så att jag var vaken, så jag vaknade först när han ringde ;) haha  ..
Sen skyndade jag mig sjukt mycket för att inte missa min buss. Tror ni inte den är försenad som vanligt?
Sen när bussen äntligen kommer så kan den inte köra förbi 2 bilar som krockat för den ena bilen står helt i vägen så bussen får inte plats, jag blev tokig ! Efter ett tag när vi suttit där kanske 10 minuter går det ut 5 stycke från bussen för att hjälpa han med bilen så de kunde rulla bort den från stora vägen. Och sen äntligen kunde vi åka med 15 minuters försening. Men något måste hänt jag hade sån tur jag sprang som en galning för att hinna till tunnelbanan och jag hann precis, HUR FAN GICK DET TILL ? Jag vet inte, det måste skett ett underverk :)
Jag slutade ungefär 14:35 men eftersom jag skulle till Katja efter skolan så stannade jag kvar och väntade på henne ill klockan 16:00 men tiden gick rätt fort, smsade lite med Emma sen pratade vi en stund, jag satt och läste och sen var klockan 15:50.
Och nu sitter jag här har precis ätit middag :) sallad med vitlöksbröd, riktigt gott ! haha :)

Pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0