Onsdags kväll

Trött som faaan !
Vill bara sova , men snart ska jag nog göra det så jag orkar gå upp vid 6 imorgon..
Just nu känns det som en helt omöjlig sak att kunna genomföra , men vi får  väl se ?
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag var i skolan. Gjorde klart man power point presentation i datakunskapen. Skönt att bli av med det arbetet.
Jag slutade vid 14:10 då åkte jag in till stan för att träffa min pappa.
Vi gick runt i 2 vagabond butiker för att han skulle kolla något ! haha Han jobbar ju ju på huvudkontoret i Varberg så han skulle väl bara kollat läget.
Tyvärr hittade jag inga snygga skor där idag.
Men sen köpte jag ett par absolut inget märkvärdigt med dom ..
haha svarta stövlar med en klack utan dragkedja . alltså helt vanliga :D haha  .. 

Ni får sova så gott  .. 
Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0