Myskväll

Jag kan ju inte säga att kvällen blev speciellt händelserik ..
Mamma kom och hämtade mig runt 5-6, vi åkte och handlade massa mat :) så nu är kylen riktigt full för första gången sen jag flyttade hit. Sen släppte hon av mig hemma och vi bestämde att vi skulle ses på stan imorgon istället :)
Sen kom Katja och Emma över för att stanna och sova här :)
Jag mötte dom i hötorget , klev på deras tunnelbana sen åkte vi tillsammans hem till mig.
Vi bädde och gjorde i ordning sen gick jag och duscha ..

Sen satte vi på en film United 93 eller hur det nu stavas?
Jag tyckte faktiskt inte den är jätte bra , haha vi kollar fortfarande på den..
Visst är den hemsk men jag vet inte jag kanske inte är på rätt humör för en sådan film?
Vi får se sen om vi ska kolla på någon mer :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0