Mitt minne är = 0

Jag vakna fan as tidigt av mig själv, jag brukar sova ganska länge utan problem .
Idag vakna jag 11  .. tror jag den va och sen kunde jag inte sova,
Aja jag låg med datan i sängen jätte länge sen bestämde jag mig för att börja göra mig i ordning.
Hur som helst jag berättade ju igår att jag skulle lämna in mobilen på reparation. Jag skickad över alla papper till Katja som behövdes så hon skriva ut dom. Och sen när jag sitter o väntar på bussen då ringer jag henne till och med och frågar om hon tog med sig allt? Ja det gjorde jag svarar hon .. Sen går det max 1 minut och då kommer jag på att jag glömt mobilen !
Så jävla krokat !
Jag springer tillbaka till huset , alltså konitionen är ju verkligen så jävla dålig när man är sjuk .
Jag hämtar mobilen springer tillbaka när jag är 20 meter från busshållsplatsen åker bussen förbi *SUCK*
Så jag började gå mot nästa station o där står jag o väntar i 3 minuter sen kommer en annan buss, men jag missar ju självklart den tunnelbanan jag skulle tagit med någon minut. Stackars Katja som fick stå och vänta på mig i 10 minuter längre tid än väntat =/
Sen efter stan så åkte jag hem och duschade sen la jag mig i sängen o sen har jag inte rört mig ur fläcken , men jag måste fixa något att äta snart ..

Peace

Kommentarer
Postat av: Katja

äsch det var ju bara 10 minuter inte direkt en halvtimma :D

2008-01-20 @ 20:24:38


URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha :D

2008-01-20 @ 21:35:38


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0