LÖRDAG !

Gud va jag längtat tills helgen skulle komma !
Nu är den äntligen här.
Idag mår jag inte illa längre, men huvudet känns ganska tugnt o febern hänger i. Men vem bryr sig?
12:53 går min buss jag måste ta, jag ska till bromma hem till Finni tillsammans med Jenny och Fredrik..
Jag nämnde det kanske lite igår. Vi ska iaf hjälpa vår engelska lärare med att fixa i ordning lite tilltugg till det öppna huset som skolan ska ha på tisdag. Vi fick iallafall ett recept på något som låter skit äckligt !
Men man ska ta en vattenmelon och skära det i små bitar, sen ska man doppa det i citron saft och sen i socker..
Sen ska man låta det torka i minst 14 timmar  ..  Visst låter det konstigt ?
Hur som helst , efter att jag varit där så ska jag åka vidare ut till Hässelby tror jag ..
Då ska jag hem till Katja, och sen kanske Emma skulle komma vi får se !
Men Emma du är alltid välkommen (L)

Jag kanske hör av mig senare och berättar hur dan blev :)
Puss så länge :)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0