Liten kort sammanfattning av dagen

Hela dagen började med att jag försov mig, jag hade antagligen stängt av alarmet i sömnen..
Jag vaknade iallafall 8:50 och bussen jag skulle ta gick 9:13 vilket betyder att jag behövde gå hemifrån 9:05 SENAST !!!!
En kvart på mig att klä på mig sminka mig fixa håret och äta frukost, hinner man det?
Eh nej tänkte jag först jag gör allt i lugn och ro sen kommer jag när jag kommer, för jag orkar verkligen inte stressa ! Men sen bestämde jag mig för att jag skulle hinna med den bussen..
Så jag flög upp ur sängen, klädde på mig och sminkade mig .. tog en banan och drickyoghurt och sprang till bussen .. :)
Hann jag ? JAA !! haha  .. helt otroligt men jag hann !

Aja sen mötte jag iaf Katja vid Stora mossen så vi gick tillsammans upp till skolan.
Skolan va väl helt okej, dagen gick rätt fort så det var ju skönt det :)
Vi slutade 14:15 ..

Efter skolan åkte jag hem till Katja. vi gjorde inte speciellt mycket flummade runt lite ..
Jag åkte hem runt 9 träffade Z hemma hos mig  ..

Nu ska jag sova 
Sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0