Lite allt möjligt :)

Här kommer kvällens inlägg.
Efter skolan så åkte jag in till stan för att möta upp min mamma som bor i Nyköping, så hon hade åkt upp hit för min skull :)
Vi kollade lite i affärer, pratade om vad som hänt i helgen och vad som sker den kommande helgen.
Men det är konstigt, hur vi än gör så lyckas vi alltid bråka =/ ..
Men det löste sig efter ett tag..
Jag fick nya strumpbyxor, ett svart linne, en grå tröja med svart och silvrigt tryck på.
Sen fick jag även ett par silvariga leggins men dom har jag bestämt mig för att lämna tillbaka, dom satt lite skumt :P
Vi åt en god middag på hm hur stavas det då .. Boffen house ? äsch gott va det iallafall :)
Sen sa vi hejdå och jag tog tunnelbanan hem igen ..

Här kommer det två bilder , en bild på Jenny som var så gullig o skrev denna lappen haha , hm undra om det är så hon ser på mig ? Luder lixom ? hm , aja :) kul hade vi iallafall :D



Och här kommer en låt för dagen :)
Jag vet att låtarna kanske inte är dom bästa men dom väcker minnen hos mig så ni som lyssnar ni får lida ett litet tag fram över sen ska jag bättra mig :)

Tomas Ledin - Snart tystnar musiken
Jag vet TÖNTIGT , men han va min stora idol när jag va liten, min första CD jag fick var med Tomas Ledin..
Jag älskade verkligen honom :)
Det tar ungefär 30 sekunder innan låten kommer igång , men håll ut ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0