Katjas födelsedag :D

Hip hip Hurra Hurra Hurra :D
Idag är Katja 17 år :D
GRATTIS !!!!
Vi har haft en riktigt rolig dag trots vår långa dag i skolan :)
Mycket skratt o rätt slappa lektioner :)
Det gick fort :)
O jag måste väl erkänna då eftersom Tjabbe kom o avslöjade mig med en kommetar i tidigare inlägg att jag faktiskt inte kom i säng klockan 11 heller , jag skäms lite. Jag gick o la mig halv 1 ! aja , jag var pigg idag iallafall :)
Imorgon blir det bowling klockan 12 med Åse och Katja xD sen träffar man ju annat folk där i hallen. Önska mig lycka till :) det var länge sen man bowlade nu ;) ..
Sen på kvällen blir det fest :) vi ska fira Katja :) det kommer bli super kul , kanske inte blir något inlägg då men jag hoppas det bloggar kanske lite hos Katja xD haha :)

Och tillsist , Tjabbe säger att han är bäst ;) så vi får väl lita på honom då xD
Sov gott o ha en riktigt härlig helg :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: tjabbe

haha ja du kan ju inte ljuga för alla =)
och ja jag är bäst =)

2008-01-31 @ 22:56:14

Postat av: Nathalie

haha .. men jag sa ju till alla att jag skulle sova tidigt men det gjorde jag inte :(:(
haha nej nej .. men det disskuteras imorgon xD

2008-01-31 @ 23:06:46


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0