JAG HATAR DIG

Jag hatar dig så jävla mycket !
Du är min pappa men du beter dig fan inte som det!
Du gör alltid allt värre !
Du lovade att det bara var en nödlösning o bara för att du inte har hittat något nytt säger du åt mig tt jag kunde letat lika gärna, om det nu var så viktigt för mig!
Du prioriterar alltid jobbet och din familj! Men jag då? Jag är den som står ensam inför allting jag är den som verkligen behöver ditt stöd och din förståelse, men du tror alltid allt ska lösa sig!
Jag hatar dig pappa, varför gör du så här mot gång på gång?
Förstår du inte hur mycket det skulle betyda om du löste det här?
Jag hoppas mormor o morfar har rätt, att dom kommer fixa det åt dig.
Att du inte ens kommer behöva anstränga dig det minsta att dom bara ska göra allt åt dig , FÖR ATT HJÄLPA MIG!
Jag vet att ditt jobb kräver mycket, men det är för många gången det känns som om du inte ens bryr dig om mig!
Dina upprepade brister gör ont, det gör ont för du sårar mig gång på gång o varje gång blir det bara värre !
Snälla pappa gör något !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0