Inte en dag som alla andra

Jag vaknade 6:15 av mitt alarm, guuuud va seg jag var.
Första tanken va äsch idag stannar jag hemma orkar inte skolan, men sen så pallarade jag mig upp trots allt!
Jag åkte till skolan, jag stressade inte så mycket som vanligt denna morgon. SKÖNT !
Jag tror faktiskt att febern är borta idag! Men min yrsel sitter kvar. Jag pratade med morfar han blev faktiskt rätt orolig.. Vi bestämde att åka till vårdcentralen
Jag gick från skolan runt 10:15 så jag hann bara vara med på första lektionen..
Vi kom dit men jag fick inte komma in idag, pratade med massa olika sjuk sköterskor som blev rätt oroliga över min yrsel så jag fick en kallelse imorgon 10:20 , så jag hoppas man får något svar på vad det kan vara för något!?

Sen iallafall när vi var klara där åkte jag hem till mormor o morfar och åt lite lunch.
Sen åkte jag hem till Emma, vi gjorde inte något speciellt men det var mysigt :)

Jag tog bussen tillbaka till mormor och morfar och åt middag, höhö ..
Där satt vi ett tag pratade igenom läget i livet. Det var skönt att få träffa dom igen.

Ha det toppen, pussar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0