Hm, ÄNDRADE PLANER :D

Ja jag sa ju förut att vi skulle kanske åka tillbaka till Skanstull!
Men nej ;)
Kevin frågade om vi ville komma till en rave fest , just nu minns jag inte var :P
Hur som helst den var utomhus,
haha
först tvekade jag lite men Katja fick med mig :)
Vi åkte dit Kevin mötte oss vid busshållsplatsen tillsammans med sin kompis Dennis :)
Aja , jag kan ju inte påstå att det var min typ av folk där , men det var väl okej ett tag mycket skratt blev det iallafall :)
Vi va där i kanske 1 timme o 30 minuter sen blev de alldeles för kallt om tårna så vi bestämde oss för att åka hem till mig :) ..
Jag bestämde att vi skulle åka vår egna väg hem, alltså inte så som sl planeraren sa åt oss.
Vi gick av tunnelbanan i gullmarsplan istället och tog en tyresö buss som stannade vid norra sköndal sen gick vi sista biten. Det gick faktiskt snabbare än vad jag trodde. haha sen skulle vi gå över en äng. Rätt som det var upptäckte vi massa vatten runt oss :P men vad skulle vi göra vi stod mitt ute i allt och det var bara att fortsätta. Sen dyker det upp en jävla mini flod eller något..
Katja hoppade skrikandes över till andra sidan men jag bangade på den ideen så jag gick runt den någon meter bort :P
Väl hemma satte sig Katja och åt en macka jag satte mig här och nu ska jag duscha  ..
Bilder från helgen kommer imorgon under kategorin helgens hetaste bilder :)

SOV GOTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0