En toppen kul kväll

Igår på dan låg jag bara i sängen skulle egentligen plugga men så långt kom jag inte riktigt  ..
Så jag bestämde mig för att åka hem till Katja istället , dit kom jag runt 18:00 ..
Sen beställde vi Thai mat och när vi hade hämtat den kom Åse oxå :) ..
Vi åt och hade det väldigt trevligt ..
haha mer detaljer berättas inte här , men vi hade det jävligt kul iaf ..

Idag så har jag inte gjort mycket, jag sov hos Katja för att jag inte orkade åka hem. Så där har jag legat och slappat HELA dagen typ ..
Sen åkte jag hem , jag pluggade på tunnelbanan. Jag har prov imorgon i biologi, usch jag känner mig verkligen inte redo för det här ! Men jag ska försöka plugga nu ..
Jag måste verkligen det !!

Helgens hestaste bilder

image4image5


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahahaha, omg för bilden.. ja dör!!

2008-01-21 @ 21:12:38


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha ..
Jag vet :D

2008-01-27 @ 23:08:59


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0