En toppen härlig måndag :)

Hela dagen började med att jag försov mig,
Jag vaknade 9:50 och började 8:30 .. så jag skyndade ivåg idag igen ..
Kom till skolan klockan 11 observera att jag har en timme restid till skolan !!
Jag hade prov direkt när jag kom dit typ i biologi, jag tror faktiskt att det gick helt ok ..
Förväntar mig inte så mycket mer än G men ändå :)
Sen hade vi dans på schemat, vi dansde pardans cha-cha !
Jag och Katja kunde redan lite eftersom vi höll på lite med det i showeliten i höstast.
Men visst det var väl lite skojj , ingen höjdare direkt men men !

Sen efter det slutade jag, så jag åkte till vällinby för att träffa EMMA :D !
Vi gick runt där i ungefär 2 timmar, kollade i affärer fikade osv ..
Jättemysigt !

Sen gick jag hem till Felix, höhö ..
där gjorde jag inte alls mycket tog det lugnt.
Men det var oxå mys :) hihi .. !

Och nu sitter jag här ska gå och duscha nu tänkte jag :)

God natt med er


Kommentarer
Postat av: Emma

ja de var suuupermysigt, tack för dagen honey :)

2008-01-16 @ 00:52:14


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

Taack själv :)
(L)

2008-01-18 @ 23:49:44


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0