Det är så jävla skönt att vara hemma igen

Shiit va jag älskar att vara hemma igen :)
Sova i sin alldeles egna säng helt ensam :)
Så tyst och skönt .. i en helt underbart skön säng med en skööön kudde ALLT ÄR PERFEKT ..
Och det är så skönt att få träffa alla sina vänner igen och kunna prata i telefon halva natten elr hur emma ;)? haha :D
Faan va länge vi snackade igår elr snarare inatt ;) ..
Idag var jag i stan igen träffade Nina och shoppade lite haha ..
Jag köpte en grå klänning, nya svarta leggins, en svart kjol och en röd orange topp och sen en natt creme :) hihi
så nu är jag nöjd ska bara köpa några små saker till i helgen tänkte jag .. haha :) men vi får se vad jag tänker hitta på jag har inte bestämt riktigt ännu jag har bestämt vilka jag ska träffa men inte vad vi ska göra haha :D
Vi får väl ta det som det kommer :)?

Men ha en underbar kväll :)

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha japp.. halva morronen nästan :o dina saker som du köpte idag var mycket fina! :) (L)

2008-01-05 @ 17:57:09


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha :D
Ja men elr hur ;)
Det var dina oxå :)
Mycket bra köp :)
(L)

2008-01-06 @ 14:00:51


URL: http://Naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0