Benign Paroxysmal Positionell Vertigo

Jag försov mig idag igen ! FAN jag är så jävla trött på morgonen att jag lyckas alltid somna om, jag blir så trött på mig själv. Men jag hann ! Jag vaknade 8:36 PRICK och min buss gick 9:01. Jag plattade håret sminkade mig och klädde på mig sen gick jag. Men den där JÄVLA FITT bussen kom inte ens !!!! Den efter kom iaf men då va klockan 9:13 och min tunnelbana skulle gå 9:20 men jag hann faktiskt med den oxå :) haha !
Jag hade ett väldigt flyt imorse. Men det behövdes eftersom jag hade läkartid 10:20.
Mötte morfar i vällingby vid 10, sen åkte vi tillsammans dit.
Jag fick träffa en läkare som heter Christer Hillman, jätte trevlig :P
Han testade massa saker och kollade alla nerver typ. Eller iaf nervsystemet och allt var i sin ordning. Så han skickade iväg mig till labbet där de skulle ta ett blodprov för att kolla så att jag inte hade fått något virus på balanssinnet. Men det var inte något fel där heller. Han fortsatte att undersöka mig och efter ett tag kom han fram till att jag har fått en "sjukdom" som heter Benign Paroxysmal Positionell Vertigo egentligen men kallas för "Kristall sjukan".
Tyvärr finns det ingen medicin mot det bara massa övningar som jag ska göra för att typ huvudet ska "vänja sig" vid yrseln. Det låter skit skumt, jag vet men läkaren sa att det skulle hjälpa mig. Jag hoppas på det iallafall.
Om det inte blivit bättre om 10 dagar så skulle jag komma tillbaka!

Jag har världens gulligaste morfar som alltid ställer upp, mormor oxå för den delen men hon kör helst inte bil haha. Men dom hjälper mig så otroligt mycket med allt ! Verkligen tack!

Jag har en super rolig nyhet!!!
Mormor o morfar har börjat leta efter ett nytt boende till mig ut mot västerort, först så trodde de inte att min pappa skulle gå med på att de skulle blanda sig i det. Men han gick med på det. Och nu har det hittat en super fin lägenhet i Råcksta som man ska börja buda på om 2 veckor, det känns helt underbart ! Slippa bo i den här hålan. Jag kan inte komma på en enda negativ sak med det! Jag är så glad över det så det finns fan inte! JIPPI !!

Nu sitter jag i sängen med datan och tittar på när Katja sitter och försöker plugga matte. Hon ska nämligen sova här inatt. Jag tror jag ska sätta på en film (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0