Äta, sova, film, data

Jag minns inte vad klockan var när jag vaknade men runt 11 kanske.
Jag somnade ju om efter jag skrev de förra inlägget.
Jag var faktiskt hunrig då men jag har ju som vanligt nästan ingen mat hemma.
Trött som jag var sminkade jag mig stte på mig ett par jeans och tog bussen, handlade lite mat och son tog jag bussen tillbaka. Sen satte jag in en matlåda i mikron och tänkte att jag kanske äntligen kunde få i mig något. Jag åt lite men det var svårt, mådde mer illa då.
Ställde in det mesta i kylen.
Nu ligger jag och kollar på en film, jag minns inte vad den heter och jag är för trött för att resa mig upp och kolla namnet på den. Men den är faktiskt ganska bra.
Men nu ska jag fortsätta kolla,
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0