2007

GJORDE DU NÅGONTING SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT:
Hm , jag vet inte riktigt  ..
Jag var på språkresa

HÖLL DU DINA NYÅRSLÖFTEN:
Hade inga förra året

BLEV NÅGON AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR:
Japp ,

DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA:
Nej

VILKA LÄNDER BESÖKTE DU:
Malta , England och Spanien

FINNS DET NÅGONTING DU SAKNADE 2007 SOM DU VILL HA 2008:
En frisk mamma

VILKET DATUM FRÅN 2007 KOMMER DU ALLTID ATT MINNAS:
20 juni - 10 juli ! glömmer aldrig

DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2007:
Har inte en aning !

STÖRSTA MISSTAGET:
Spanien resan =/

HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG:
Körtelfeber , usch !

VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ:
Eh , ipoden och kläder tror jag :)

GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD:
hm , vet inte riktigt ..
 
MUSIK SOM ALLTID KOMMER ATT PÅMINNA DIG OM 2007?
Adore u - Lil'rain

VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR:
Lite av varje tror ja, svårt att säga ..

VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER:
Absolut ingen aning ! haha

BLEV DU KÄR:
Lite halvt kanske  , haha

VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MINDRE:
Stressat, haha

HUR TILLBRINGADE DU JULEN:
Va med mamma i Spanien

HUR MÅNGA ONE NIGHT STANDS:
Hemligt ?

FAVORITPROGRAM PÅ TV:
TV:n har inte funkat har knappt kollat :P haha

HATAR DU NÅGON NU SOM DU INTE HATADE I BÖRJAN AV 2007:
Hatar gör jag väl inte , men jag gillar inte personen direkt

BÄSTA BOKEN DU LÄSTE:
Svek - Karin Alvtegen skiit bra :D

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG & FICK:
Jag vet faktiskt inte ..

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK:
Ja du bra fråga

BÄSTA FILMEN:
Disturbia och Hairspray ! haha

VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG:
Minns inte ! haha

FINNS DET NÅGONTING SOM HADE GJORT 2007 BÄTTRE:
Massvis

HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL 2007:
Oj va svårt jag vet faktiskt inte

VAD FICK DIG ATT MÅ BRA:
Mina vänner !

VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ:
haha , ingen !

VEM SAKNADE DU:
Mamma , när hon va borta 3 månader !

BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU TRÄFFADE:
haha , några stycken :D

EN VÄRDEFULL LÄXA DU LÄRT DIG I ÅR:
HEMLIGT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0