1 januari 2008

Ja visst kanns det sjukt  ..
haha men jag hade en trevlig kvall pa resturangen med min mamma  ..
haha :D
det var faktiskt ganska spannande att uppleva en ny tradition ..
haha vid tolvslaget  .. precis de 12 sekundrarna innan tolv sa fick man trycka i sig en vindruva varje sekund
 haha tror ni ha lyckades ?
hahahah
NEEJ ..
 alla sag ju sa javla kul ut jag var nog den enda som kollade runt o blev distraherad alla tryckte i sig .. hahahahha  .. Men som sagt det var galet kul :D

Hade ni det bra ?

Nu langtar jag hem sa otroligt mycket :)
skont att jag bara har dag kvar nu o det ar ju morgondagen .. men den gar nog ganska fort  ..
Det blir val att packa checka ut ga pa stan det sista o sen till flygplatsen ..
hahaha  ..
Imorgon bloggar jag nog ingenting ;)
Men kanske pa torsdag vi far se :)

Ha det bra och hoppas ni far ett bra nytt ar :)
Pussssss <3

Kommentarer
Postat av: Katja

sa du inte att det var en vindruva i sekunden? :P ajja
sv: jag menar en skiva jag fick utav morfar
(L)(L)(L)

2008-01-01 @ 16:29:45


URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, vindruvsgrejen har jag också försökt en gång, helt fucking OMÖJLIGT ;O

2008-01-01 @ 17:19:49


URL: http://idiiotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0