Vilken kväll :O

Vi tänkte ta en lugn kväll till, vi hade planerat det iallafall typ ligga och kolla på titanic som gick på tv. Men inte blev det så inte. Vi bestämde oss för att åka ut till värmdö för det skulle vara någon ute fest där i skogen. Jag hade inte en aning om ens var varmdö låg. Vi mötte massa folk på bussen som vi inte hade en aning om vilka det var men vi började prata med dom..
Vi kom fram dit där vi mötes av någon jag aldrig hälsade på, haha ..
Sen vi skit långt fram i skogen och genom massa lera fy fan va geggigt det blev !!!!!!!!!!!!!
Men det söög verkligen där borta så vi åkte hem efter ett tag.
Vi gick med 4 killar .. vi gick skiit långt och sen fick vi springa som idioter för att hinna med bussen som kom åkade, jag vet fan inte hur långt vi gick med långt va det iallafall. skulle gissa på ungefär 2-3 km.

fick tyvärr inga speciellt roliga bilder från kvällen, men det blev lite bilder från resan dit och från dagen.
Jag ska leta upp någon riktigt het bild från helgen och ladda upp den :)
Men det får bli senare :)
Ha en härlig söndag !!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra söndag du med:)!

2008-02-10 @ 14:40:38


URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0