Trött men måste hålla mig vaken en stund till

Jag måste fan va vaken i en timme till nästa tror jag (a)
För jag måste ta det där jävla penicilinet  ..
annars blir det helt cp :S
Måste ta 2 tabletter om dan ..
Och jag tog en tabletten klockan 11 i förmiddags ..
så ja nu måste jag ta den typ kvart i 1 eftersom jag åt en jävla macka vid 10 typ :S
Och dom där jävla timmarna hit o dit  . är tydligen viktiga  ..
Just nu pratar jag i telefon ..
haha
Med världens tröttaste person för tillfället haha  ..
Han bara skrattar hela tiden , jag har aldrig varit med om något värre i hela mitt liv !
shiit :D haha  ..
Jag som va trött är inte speciellt trött nu längre  ..
haha ,

<3

Kommentarer
Postat av: johanna

varför går du på penicillin? sjukt jobbigt.

2008-02-27 @ 00:40:18


URL: http://nudistpolka.blogg.se
Postat av: johanna

åh, fan vad jobbigt det har jag bara haft en gång. O det e nog det sjukaste tillstånd jag varit i (tror det var en rejäl halsfluss). Jag mår bra! fast e lite i chocktillstånd, du kanske kan hjälpa mig med svaret på mitt senaste inlägg. :]

2008-02-27 @ 10:10:16


URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0