Trodde aldrig jag skulle klara det !

Jag klarade hela dagen i skolan utan någon sömn inatt!
Jag är faktiskt imponerad själv :D
Ja asså jag kan ju inte dirket påstå att jag va pigg inte.
När jag satte mig på tunnelbanan i gullmarsplan så kände jag hur svårt det var att hålla ögonen öppna, jag typ halvsov. Om det inte vora för att Thanh smsade mig skulle jag säkert åkt förbi min station ! haha ..
Jag halvsov mig igenom första lektionen, andra lektionen va jag ganska pigg och även på lunchrasten , men sen? haha nej nej , biologin då somnade jag ! Min lärare stod och hade genomgång på tavlan typ hela lektionen så jag vaknade av - Nathalie är du trött eller? Jag ba : JA ! och jag kände allas blickar ! Men vad ska jag göra :D Jag va trött som F-A-N. Efter biologin hade vi dans på då blev jag väldigt mycket piggare :) Och på den vägen är det !
Jag kände mig inte alls trött efter det.
Men nu när jag kom hem och satte mig här så kände jag verkligen hur skönt det skulle va att få sova en stund.
Men nej lägger jag mig nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll bättre att jag håller mig vaken och sen lägger jag mig tidigt, och denna gången kommer det bli tidigt för jag kommer inte orka sitta uppe länge ikväll!
JAG BEHÖVER SÖMN !
Men jag är så glad över att jag orkade med dagen i skolan, jag så himla nära att gå hem men det gjorde jag inte :D

Kommentarer
Postat av: Katja

det är bra nathalie! =D

2008-02-11 @ 22:30:14


URL: http://Kaatjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0