Skola utan sömn

Känns verkligen skit konstigt att sitta här nu o god tid klar inför att gå till skolan.
Jag har tillochmed hunnit äta en macka och dricka en kopp te ! Det har jag aldrig gjort förut..
Men just nu känner jag mig inte så trött , 6 timmar pratade jag med Johan i telefon. Han ringde strax innan 12 och jag vet att jag tänkte vi ska nog bara prata en liten stund för vi känner ju inte ens varandra. Men hm efter 2 timmar bröts samtalet automatiskt så då ringde jag upp, efter 2 timmar igen bröts det och då ringde Johan upp och då pratade vi 2 timmar till men vi sa hej då innan det blev exakt 2 timmar.
Jag tror att jag kommer bli sjukt trött sen. men jag får ta det som det kommer :)
Jag kommer säkert sova gott den kommande natten iallafall :)
Ha en bra måndag :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0