sjukt konstigt !

Igår när jag skulle koppla in ipoden idatan så typ kom den upp i itunes som den ska men sen hände inget mer  ..
asså det stod bara att man inte fick koppla ur den. Men det gick inte att synka den eller något .
Så jag ba ösch skit samma gör det imorgon istället  .
Och så skulle jag göra det nu för ett tag sen o då gjorde den likadant igen !?
Varför ?
Så då tryckte jag på knappen återställa den ..
alltså då försvinner allt ur den då blir innehållet som när man köpte den precis  ..
Och så återställs den o sen funkar allt igen ..
Vafan va det som va fel ? :S
Jag fattar fortfarande ingeting  .
men nu funkar den iallafall
Jippii !!

<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

svar:
nej jag har inte mycket val för bussen går en gång i halvtimmen och plus att man måste vara där minst ½ timme innan plus att vi ska hitta till rätt gate.

2008-02-26 @ 20:44:43


URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0