Segt segt segt

Hela dagen har jag suttit inne ,
det kanske egentligen är det jag borde göra , men jag blir så ju JÄVLA rastlös så det finns inte . Jag brukar aldrig sitta still. Det måste alltid hända något eller så måste jag vara med någon jag avskyr att vara ensam.

Men men, en vilodag typ :P
Febern börjar gå ner , eller för en stund sen hade jag bara 37,6 innan idag hade jag 38,5 ..
Så jag mår ju mycket bättre nu.

Ikväll , hm ..
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
Men jag åker troligtvis till Katja eftersom hon åker imorgon :(
Hon ska upp till deras landställe i Järvsö och åka skidor .. Emma ska oxå följa med :)
eller dom ska bara åka skidor 2 dar av 4 så dom andra dagarna vet jag inte vad dom ska göra?
Dom kommer iallafall hem på söndag men då har jag åkt.

haha och sen blir det skola för alla på måndag :D
Men då är jag ledig en HEL vecka till.
Så jävla sköööööönt !

Thanh kom hem nu, det är tomt här hemma !
Saknar dig :(<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0