roligt ;)

åh vilken skön dag det har varit idag :) .
vi började 9 hade lite grejjer i klassrummet , typ lekar o sen vi igenom brommas historia ..
sen vid 10 gick vi till aulan och kollade på lite folk som sjöng och dansade..
sen kom det en trollkarl som va jävligt rolig , han skämtade o jag har nog inte skrattat så mycket i hela mitt liv :) ..
svårt att förklara men kul hade jag iallafall =) ..
sen åkte vi till våran gamla skola och hälsade på , det var ju inte speciellt kul men visst man fick träffa gamla lärare och så =) ..
efter det åkte vi hem till Katja, där har jag inte gjort alls mycket.. ganska skönt bara slappade =)

och nu sitter jag här hemma , pratar med Nina haha ..
imorgon är jag ledig, så då ska jag bara sova :) super härlig ..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0