Ny vecka, nya mål, mer press

Jag hatar söndags kvällarna, när man vet att man har en hel jävla vecka framför sig !
Inte speciellt mysigt att börja veckan med en tidigt måndag 8:30 med en KEMI lektion ! Jippi
Fy fan säger jag bara.
Det är nog dags att sova snart så jag orkar upp imorgon, ska faktiskt upp vid 6.

Jag ska inte va så negativ nej jag vet, men vafan ..
Jag måste städa mitt rum eftersom dom ska visa det för massa folk i veckan, eftersom jag ska flytta snart.
Och sen när dom visat rummet måste jag riva ut allt igen för att packa ner det i flyttlådor. Jag har inte ens fått några jävla lådor ! åh jag vill bara spola fram tiden 2 veckor då är allt förbi och jag får börja packa upp alla mina lådor igen plus att det är lov :D
Jag har dessutom lov i 2 veckor ! eftersom jag åker skidor vecka 10 i sälen men pappa och hans familj :)!

Nu måste jag sova,
Ha en bra vecka , iallafall bättre vecka än min :) ! haha ..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0