Nedräkning går mot sitt slut

När jag fick reda på att vi skulle åka skidor vecka 10 va det skit långt kvar för det v någongång lååångt innan jul.
Men nu det faktiskt dags !
Jag kan nappt fatta det själv, det är mindre än 24 timmar kvar tills jag ska sitta på bussen.
Måste gå hemifrån ungefär halv 8 imorgon så jag kan ta tunnelbanan som går 42 från vällingby och då borde jag vara i t-centralen typ kvart över vilket innebär att jag har 45 minuter på mig att hitta rätt buss och handla saker inför resan :P haha  ..
Jag kanske åker hemifrån en kvar tidigare ifall det händer något,
Fy fan va jobbigt det kommer bli att behöva gå upp så tidigt :O
Jag måste gå upp SENAST klockan 6 !
får ställa klockan på halv 6 annars kommer jag aldrig upp :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0