Nästan klar och nu är det inte långt kvar !

Jag har packat 10 flyttlådor och fyllt min stora resväska med massvis av sängkläder !
Så nu är det inte så mycket kvar.
Mest småsaker jag använder varje dag och alla mina kläder.
Men kläderna tänker jag lägga i lådor utan till dom köper jag svartsopsäckar och trycker ner dom med tillsammans med alla mina handdukar.
Men nu känner jag mig inte stressad längre , det va nog det här som behövdes att bara få packa det mesta i lugn o ro och verkligen ta tag i sakerna som behövdes göras.
Men det är faktiskt bara typ 4 dagar kvar :) Det känns super härligt !!

Resten av kvällen stannar jag inne, kolla lite på film o bara ta det lugnt :)
Imorgon ska jag ta mig till skolan, annars missar man för mycket.

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0