Lyckat dag :)

Hela dan igpr blev en super dag :)
Vi bowlade och jag vann ;) jag fick 350 poäng på 3 serier inte det bästa kanske men ändå ;)

Efter det åkte vi hem till Katja och käkade lite lunch och sen gick Katja och vilade så att hon skulle orka kvällen eftersom hon hade gått upp tidigt på morgonen. Sen började vi göra oss i ordning inför kvällen. Runt 6 kom Åse och Emma då gick vi ner och köpte middag det blev pizza. Sen kom det flesta hit runt 8 vi blev 19 personer i Katjas lilla lägenhet men det blev trots allt inte så trångt som man trodde att det skulle bli. Och igår fick jag även reda på att jag har fått en lägenhet i vällingby, jag flyttar dit om 3 veckor :D
Det känns så jävla härligt :D Jag blev så glad när pappa berättade det jag flög runt av glädje.

Det kommer ett inlägg senare ha en toppen bra lördag.
Bilder kommer imorgon

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga bilder tack!

2008-02-02 @ 18:06:26

Postat av: Paintedlove

Jasså nice det, slappa kan ju vara skönt det också! Kul med bowling måste jag säga! :)


(L) /M

2008-02-02 @ 20:50:59


URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0