Lite stress

Jag börjar bli lite små stressad inför allt mitt packande ,
Det är så sjukt mycket saker som ska ner i flyttlådorna och jag bara packat 3 stycken !
Jag måste verkligen börja packa i veckan ! Kommer inte ha tid för något annat.
Men jag längtar oxå, så det är inte bara jobbigt .
ska bli så skönt att komma bort från Sköndal ! Jag känner ju ingen här, så vafan gör jag här ?
aja  , jag hade en rätt slapp helg vilket va väldigt skönt , den veckan som var gick så jävla fort så jag hängde inte riktigt med :)
Men det tog lite bilder igår och idag, jag tänkte dela med mig av dom :)
Take a look :)


Kommentarer
Postat av: Thanh

haha, fyfan!
ser fett liten ut på bilden på dig och mig, och gud vad jag är vackert klädd
NOT!

2008-02-17 @ 20:39:55

Postat av: Nathalie

HAHA ,
helgens hetaste ;)
Kan jag ju berätta att det finns ironi i det :D
du är skit fin ;);)

2008-02-17 @ 21:01:59


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se
Postat av: Thanh

haha, ja vilken tur att det inte är så seriösa bilder, men fortfarande, jag ser ut att vara helt borta + att jag är osminkad.. suck!
du är skitsöt på bilden på oss! :D

2008-02-17 @ 21:30:39

Postat av: Nathalie

Äsch då du får bjuda lite på dig själv :)

2008-02-17 @ 21:57:20


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se
Postat av: Emma

fy fan vad elakt..det där är så inte okej..

2008-02-18 @ 19:30:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0